Marketing internetowy
Ostatnie lata, rozwój technologii komunikacyjnych, zmiany w sposobie funkcjonowania firm narzucają nowe form prowadzenia działalności marketingowej. Ważnym narzędziem do realizacji celów marketingowych są technologie informatyczne, a przede wszystkim Internet
Dzięki technologiom internetowym firmy w swojej działalności uzyskuja dodatkowe możliwości, które pozwalają na pełne wykorzystanie orientacji marketingowej.
Pod hasłem marketing internetowy , można zmieścić różne elementy takie jak tzw. reklama "pay per click" (np. linki sponsorowane Google AdWords, czy Onet Boksy), reklama banerowa, email marketing, optymalizacja i pozycjonowanie stron, marketing wirusowy, blog marketing, buzz marketing i więcej.
W zakresie marketingu internetowego, specjalnością DIGINET jest marketing w wyszukiwarkach internetowych na które składają się pozycjonowanie i optymalizacja stron oraz kampanie PPC(głównie linki i boksy sponsorowane).
Bardzo często obsługa klienta polega na tym aby połaczyć różne metody marketingu w wyszukiwarkach uzyskując najlepszą konwersje i przełożenie zainwestowanych środków na przychód klienta.
Wyszukiwanie stało się integralną częścią działalności internauty. Wiele osób postrzega Internet jako przeglądarkę z otwartą stroną wyszukiwarki czy portalu. Rosnące znaczenie wyszukiwarek jako sposobu docierania do informacji przez konsumentów, wpłynęły na rozwój marketingu, który można prowadzić za ich pomocą.